هیچ روش درمانی برای درمان FSGS دیالیز با کراتینین 6.8
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

هیچ روش درمانی برای درمان FSGS دیالیز با کراتینین 6.8

هیچ روش درمانی برای درمان FSGS با کراتینین درمان 6.8¿Hay دیالیز برای درمان FSGS در کراتینین 6.8 دیالیز؟ در واقع، این وضعیت بسیار این نقطه peligrosa.En، ​​درمان فوری برای کاهش سطح بالای کراتینین مورد نیاز است جلوگیری از آسیب تشدید کلیه است.

علت علت FSGS در کراتینین 6.8 دیالیز چیست؟

دیالیز به عنوان یک درمان جایگزین کلیه به، در نظر گرفته به جای عملکردهای مهمی از کلیه ها، مانند از بین بردن محصولات شناخته شده desecho.Sin اما این بیماران ممکن است درمان با تجربه افزایش کراتینین، به علت عدم این درمان اغلب به تدریج رو به وخامت گذاشته renal.Sin درمان یا نه عمل به طور موثر کنترل، شرایط ممکن است بدتر شود

یک درمان جایگزین برای laFSGS دیالیز با کراتینین 6.8 چیست؟

انتخاب طبیعی به عنوان آلودگی خون شناخته شده، درمان توسعه داده شده است به منظور کاهش افزایش سطح کراتینین پس از درمان diálisis.Aparte از درمان علامتی، این است که راه حل اساسی برای از بین بردن علت ریشه مشکل - آسیب های جدی کلیه.

آلودگی خون یک رویکرد جامع است که ترکیبی از روش های پیشرفته تصفیه خون و طب سنتی چینی (TCM) recursos.A از طریق تمام مواد سمی از بدن تمیز است، می توانید تعمیر عملکرد کلیه باقی مانده L محافظت سلول ها و بافت، عملکرد کلی کلیوی خواهد شد تا حد زیادی بهبود medida.Cuando ویژگی آیا بهتر به تدریج، سطح کراتینین بالا را می توان به طور طبیعی نرمال.

اگر بیمار می تواند آلودگی خون FSGS در اسرع وقت، آن را امید فراوانی دارد برای جلوگیری از درمان یا ترک diálisis.¿Quiero کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های ما؟ لطفا ایمیل به sjzhospitalrenal @ هاتمیل ارسال com. یا شما می توانید پیام به طور مستقیم را ترک کنند، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: